TEH D’HERB

RM23.90 / RM20.00














RM23.90 / RM20.00


RM23.90 / RM20.00















Khasiat teh hijau sememangnya tidak perlu dipertikaikan lagi. Selain membantu meningkatkan tahap tenaga, ia turut berupaya memelihara kesihatan tubuh, lebih-lebih lagi apabila ia diadun bersama herba yang kaya dengan khasiat. Nikmati Teh D’Herbs setiap hari untuk kecergasan dan kesihatan yang berpanjangan.

Teh D’Herbs hadir dalam 3 jenis perisa:
Mas Cotek
Misai Kucing
Peria

Kandungan: 20 Sachets

KHASIAT TEH D’HERBS
Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan
Menyingkir toksin dari tubuh badan
Menggalakkan pembakaran kalori
Meningkatkan daya ketahanan tubuh bagi mencegah serangan penyakit
Membantu mengatasi masalah kesihatan seperti diabetes, darah tinggi, gout dan batu karang
Melancarkan peredaran darah
Meningkatkan tahap metabolisme
Membantu menggalakkan kesuburan
Mengatasi masalah sakit puan
Mengurangkan tahap kolestrol dan gula dalam darah
Mencegah jangkitan pada saluran pencernaan
Mencegah penyakit kardiovaskular
Bersifat antiseptik bagi mempercepatkan pemulihan luka dan bengkak
Menjana penyerapan nutrien ke dalam tubuh badan

KANDUNGAN TEH D’HERBS

Teh Hijau: Teh hijau dihasilkan daripada daun teh jenis Camellia Sinensis serta mampu meningkatkan tahap tenaga, menggalakkan pembakaran lemak di samping menstabilkan kadar gula dalam darah. Selain itu, daun teh yang bersifat antioksidan ini berupaya menghalang sel-sel lemak daripada menyerap glukosa serta dapat membantu dalam pembakaran kalori dan meningkatkan tahap metabolisme sekaligus membantu mengurangkan berat badan yang berlebihan.
Gula: Selain menambah rasa manis ke dalam minuman, gula mempunyai kandungan kalori yang tinggi yang berperanan untuk meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan. Asid Glycolic yang terkandung dalam gula pula membantu mengekalkan kesihatan dan kulit wajah.
Misai Kucing: Di samping membantu menyingkirkan toksin dan mengurangkan tahap kolestrol dalam darah, Misai Kucing yang tinggi sumber vitamin A, flavonoid dan phenol serta antioksidan ini juga berupaya menggalakkan kesuburan, meningkatkan sistem imunisasi bagi mencegah serangan penyakit serta membantu mengatasi masalah diabetes, radang gout dan batu karang.
Mas Cotek: Mas Cotek kaya dengan kandungan antioksida dari sumber flavonoid yang berupaya melancarkan peredaran darah serta bertindak sebagai antioksidan dan antiradang bagi mencegah kerosakan sel. Selain membantu mengatasi masalah pencernaan, ia juga mengandungi triterpenoid dan phenol yang berfungsi sebagai antiseptik bagi mempercepatkan pemulihan luka dan bengkak di samping membantu membuang kahak dan menjana penyerapan nutrien ke dalam tubuh badan. Ia turut baik untuk kesihatan dalaman wanita di mana ia berupaya mengatasi masalah sakit puan, mengecutkan rahim serta mengukuh dan mengembalikan rahim pada kedudukan asalnya.
Peria: Selain berfungsi sebagai bahan masakan, peria telah digunakan sejak berabad lamanya untuk mengatasi pelbagai masalah kesihatan seperti kencing manis, buasir, cirit-birit, demam serta jangkitan cacing. Selain itu, peria turut membantu menggalakkan pertumbuhan rambut serta merawat bahagian tubuh yang bengkak dan berbisul.

CARA PENGAMBILAN TEH D’HERBS
Tuangkan 1 sachet Teh D’Herbs ke dalam 200ml air panas.
Kacau hingga larut dan ia sedia untuk diminum.
Boleh ditambah madu sekiranya perlu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment